Gamla_Radhuset_1200px.jpg

Träffa upphandlingsavdelningen på Gamla Rådhuset

Från och med den 12 januari finns upphandlingsavdelningen på plats i Gamla Rådhuset varje torsdag mellan kl 13 och 16. Passa på att fråga och kom med idéer på hur Ystads kommuns offentliga inköp kan utvecklas. Välkommen!

Med start torsdag den 12 januari 2017, kl. 13.00 - 16.00 finns upphandlingsavdelningen på plats i Gamla rådhuset varje torsdag eftermiddag under våren. Detta för att ytterligare utöka dialogen och närheten till det lokala näringslivet.

Alla som har frågor, funderingar, synpunkter, tips, idéer om hur Ystads kommuns offentliga inköp kan utvecklas, är alltid välkomna att kontakta upphandlingsavdelningen varje dag på Nya Rådhuset och torsdagar på Gamla Rådhuset.

Upphandlingsavdelningen är behjälplig i alla steg av upphandlingar från bollplank till fullständiga upphandlingar för verksamheternas och de kommunala bolagens uppdrag. Målet är att det alltid finns centrala ramavtal inom lämpliga områden med rätt prioritering. Strävan finns att det ska vara enkelt att finna aktuell information och inte minst att genomföra affärsmässiga inköp.

Mer information finns på Ystads kommuns hemsida.

Välkommen att besöka oss!

Skapad 2017-01-04, Uppdaterad 2017-01-12