Artikeln publicerades 13 maj 2026

Ystad Summit bjuder in till frukost och programsläpp

Ystad Summit är Sveriges nya mötesplats för positiv samhällsförändring. Den 2­–3 september hålls Ystad Summit åter igen på Regementsområdet i Ystad men redan nu, 19 maj, bjuder man in till programsläpp med frukost och mingel.

Ystad Summit

Foto: Ystad Summit/Fri Kommunikation

Årets teman är samhällsberedskap, klimat, infrastruktur, bildning, idrott och kompetensförsörjning. Programmet den 2­–3 september är fullmatat med debatter, panelsamtal och föreläsningar ­– allt med fri entré.

Ystads kommun är huvudpartner till Ystad Summit och vi finns på plats på frukosten den 19 maj klockan 08­–09 för att berätta mer om vårt deltagande och vilka frågor vi kommer att sätta ljus på under Ystad Summit.

Välkommen på programsläpp!

Var? YIF Himmaplan – Disponentgatan 6, Ystad
När? 19 maj klockan 08­–09