Artikeln publicerades 13 maj 2026
Ystad Summit bjuder in till frukost och programsläpp
Ystad Summit är Sveriges nya mötesplats för positiv samhällsförändring. Den 2–3 september hålls Ystad Summit åter igen på Regementsområdet i Ystad men redan nu, 19 maj, bjuder man in till programsläpp med frukost och mingel.
Foto: Ystad Summit/Fri Kommunikation
Årets teman är samhällsberedskap, klimat, infrastruktur, bildning, idrott och kompetensförsörjning. Programmet den 2–3 september är fullmatat med debatter, panelsamtal och föreläsningar – allt med fri entré.
Ystads kommun är huvudpartner till Ystad Summit och vi finns på plats på frukosten den 19 maj klockan 08–09 för att berätta mer om vårt deltagande och vilka frågor vi kommer att sätta ljus på under Ystad Summit.
Välkommen på programsläpp!
Var? YIF Himmaplan – Disponentgatan 6, Ystad
När? 19 maj klockan 08–09