Driftstörningar och felanmälan Öppet Stadsnät
Felanmälan för tjänsterna bredband, TV och telefoni
Skall i första hand göras till din tjänsteleverantör.
Plattformsbytet hos OpenUniverse är under veckorna 21-24 är avslutade. Upplever ni problem med era tjänster efter avslutat platformsbyte?
Kontakta din tjänsteleverantör som felsöker tillsammans med dig över telefon. Tjänsteleverantören löser ditt problem eller lämnar ärendet vidare om felet uppstått i fibernätet. Har du haft strömavbrott kan det dröja en stund innan fiberterminalen får signal igen.
Driftstörningar hos Ystad Energi som eventuellt kan påverka fibernätet >>
Felanmälan vid synlig skada
Vid synlig skada på fiberkabel eller fiberterminal, vänligen fyll i formuläret nedan. Tack för hjälpen.
Felanmälan - karta och formulär
![Felanmälan - klicka på bilden Felanmälan - klicka på bilden](/contentassets/95830f2d6f384b1d9aaf63b99b0220f6/felanmalan.jpg)
Publicerad 2020-05-31, Uppdaterad 2023-09-04